sobota, 21 marca 2015

TROCHĘ OGŁOSZEŃ

Hej, tu Wasza Ignis.

Piszę do Was kilka nowych rzeczy, o których możliwe, że już wiecie, ale i tak to chcę zrobić.

Po pierwsze - działa moje i mojej przyjaciółki - Michigo Black - całkiem świeży blog, na któego Was gorąco zapraszam, bo każde wejście i każdy przeczytany przez Was rozdział nas cieszy i motywuje do dalszej pracy.

Po drugie - nie wiem ilu z Was śledzi moje nowe zaobserwowane blogi, ale mam dla Was wiadomość, iż pojawił się w Sieci dosyć nowy i ciekawy twór, pisany przez mojego przyjaciela - Kaze.  No i sprawa jest dosyć prosta, zostawiam to w Waszych rękach, tu macie link do niego, a Was mogę prosić o wsparcie dla nowo tworzącego artysty, bo każdy blogger kiedyś zaczynał.   Zachęcam Was do czytania tego opowiadania, mnie osobiście bardzo wciągnęło, a notki pojawiają się u niego dwa razy na tydzień więc warto.
Link do bloga ->  "Reinkarnacja" pióra Kaze  

A jakby Was interesował mój nowy i kolejny twór, pisany wspólnie z moją przyjaciółką to odsyłam Was tu ->  www.from-pain-to-new-life.blogspot.com 

I to tyle ogłoszeń moi kochani, do zobaczenia w kolejnej notce i pozdrawiam !
Miłej lektury !
/~Ignis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz