niedziela, 17 sierpnia 2014

Zanim Zacznę Rozdział Drugi

hej Czarodzieje i nie tylko !

słuchajcie, odkopałam w sieci jednego zajebiście pisanego bloga.
zaczyna, a już mi się spodobał. choć zwykle nie lubię par z Severusem tak ten blog mnie ujął, zaciekawił i chcę go dalej czytać.
dziewczyna pisze to opowiadanie dość krótko, niedawno zaczęła. nie mam zamiaru robić Wam tu peanów na temat opowiadania, ani TYM BARDZIEJ namawiać Cię Marika do "odwdzięczenia się" postem.

krótko - parring niekanoniczny, pisany z dwóch perspektyw Severusa i Mariki, jest w fabule kilka dziwnych momentów, ( to nie będzie spojlerem ) jak wspólne nazwisko nauczyciela i głównej bohaterki.  więcej Wam nie zdradzę, bo chciałabym żeby choć część z Was przeczytała to opowiadanie, które się rozwija.

przykro mi Marika, ale bardzo spodobał mi się Twój blog jak i styl pisania - tak więc przykro mi, ale musiałam to zrobić.
mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe.

link do opowiadania ->   nowe, ciekawe opowiadanie godne uwagi 
pozdrawiam pannę Snape !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz